Taller de Social Network Analysis de Nashrawan Taha

La Facultat acull la setmana del 3 al 7 de setembre la visita de Nashrawan Taha, professora del Departament de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Jordània i directora de la seva Biblioteca, en el marc del programa Erasmus.

La professora Taha ha impartit un taller els dies 5 i 6 de setembre sobre Social Network Analysis, SNA, (anàlisi de xarxes socials), aprofitant la seva estada. La tesi doctoral de la professora Taha, realitzada a la University of Sheffield, va consistir en una anàlisi de les xarxes socials creades pels estudiants internacionals cursant estudis en universitats britàniques. La primera part del curs és una introducció teòrica a l’anàlisi de xarxes socials i la segona consisteix en un taller pràctic amb el programa UCINET.