Taller sobre la violència masclista als mitjans de comunicació (28 d'octubre)

dimarts, 28 octubre 2014 - 11:00

El proper dimarts, dia 28, la periodista Arantza Diez impartirà un taller sobre la violència masclista als mitjans de comunicació adreçat als estudiants de l'assignatura Fonaments de la comunicació mediatitzada del grau de CAV. Aquesta activitat està organitzada pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) i l'Institut Català de les Dones (ICD).

Arantza Diez ha desenvolupat bona part de la seva trajectòria professional als informatius de TV3 i ha codirigit dos documentals. Entre els anys 2009 i 2011, va coordinar un grup de treball sobre gènere i periodisme, impulsat per l’ICD, el CAC i el Col·legi de Periodistes de Catalunya. El resultat d'aquell projecte es va plasmar en: Gènere i mitjans de comunicació: eines per visibilitzar les aportacions de les dones, un manual pràctic adreçat a estudiants de comunicació i a periodistes en actiu per millorar la perspectiva de gènere en la informació. Actualment treballa com a periodista freelance.

El taller tindrà lloc en dues sessions: de 10 a 11.30 h, i d’11.30 a 13 h.