Tancament definitiu de la llicenciatura de Documentació

El passat 30 de gener, es va reunir per darrera vegada el Consell d'Estudis de Documentació que —completat ja el procés d'extinció de la llicenciatura— va prendre l'acord de dissoldre's. Així es tanca definitivament una etapa que va començar l'any 1992 i va cristal·lizar a la UB el curs 1998-99 amb la posada en marxa d'aquesta titulació a càrrec de  l'Escola Universitària de Biblioteconomia i Documentació. Amb la incorporació d'aquests estudis de segon cicle, l'Escola va iniciar el seu procés de transformació en Facultat, que va culminar l'agost de 1999.

Durant aquest període, s'han llicenciat en Documentació a la nostra Facultat 624 estudiants i han estat cap d'estudis de la llicenciatura: Ernest Abadal, Constança Espelt, Jordi Andreu i Miquel Térmens.