Teatre a la Facultat:«L'abanderat. El bibliobús del front»

dimecres, 29 maig 2013 - 14:00 a 16:00

El grup Rizoma Teatre presenta a la Facultat «L'abanderat, el bibliobús del front», dirigida per Núria Navarro i protagonitzada per Núria de Calella, Damià Costa, Esther Llobet i Eduard Serra. L'obra recrea els viatges del bibliobús al front i, entre molts d'altres, hi apareixen com a personatges Jordi Rubió i Balaguer, les bibliotecàries Justa Balló, Felipa Español i Rosa Granés i els escriptors republicans que van creuar la frontera cap a l'exili a bord del bibliobús.

L'espectacle, que incorpora textos de Mercè Rodoreda, Pere Quart, Antonio Machado, Federico García Lorca, Francesc Trabal, Max Aub i del mateix Jordi Rubió, es representarà a la Sala d'actes de la Facultat el 29 de maig a les 12 h. Després de la representació, hi haurà un breu col·loqui.

Hi sou tots convidats!