Professorat

Terceres Jornades sobre Gestió de Documentació Científica (JGIC-2014)

L’Institut d’Estudis Catalans organitza les Terceres Jornades sobre Gestió de la Informació Científica (JGIC-2014) que se celebraran els dies 24 i 25 d'abril a la sala Prat de la Riba de l’IEC (c. del Carme, 47, de Barcelona). El professor de la Facultat, Ángel Borrego, hi pronunciarà la conferència «Altmetrics: noves formes de mesurar l’impacte de la informació científica»

L’ objectiu de les Jornades —adreçades als responsables, gestors i documentalistes dels sistemes d’informació de les universitats i dels centres de recerca i als investigadors especialitzats— és debatre els aspectes més rellevants d’aquest àmbit i presentar i posar en contacte diverses iniciatives relacionades amb la informació científica.