Professorat

Teresa Mañà i Lluís Agustí, als actes de cloenda de l’Any de les Biblioteques

El passat 12 de desembre, es va celebrar a la biblioteca Marquès d’Olivart de les Borges Blanques —fundada per la Mancomunitat el 1918— la cloenda de l’Any de les Biblioteques amb un seguit d’activitats: la descoberta d’una placa en homenatge a la borgenca Maria Lois, professora de l’Escola de Bibliotecàries, el reconeixement a les biblioteques que participen en el projecte Biblioli a les Garrigues, i una conferència de la professora de la Facultat Teresa Mañà. La cerimònia es va cloure amb el parlament de Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i amb la lectura dels dietaris de les bibliotecàries de la Mancomunitat, a càrrec de les actrius Mariona Font i Olga Cercós.

Uns dies abans, el dijous 10 de desembre, el professor Lluís Agustí hi va fer la presentació del llibre Biblioteques. De l’Escola de Bibliotecàries al llibre electrònic —la nadala d’enguany de la Fundació Carulla— en una xerrada adreçada als estudiants de l’Aula d’extensió universitària Les Garrigues.