Torneig de Nadal de futbol

El divendres 18 de desembre, es va tornar a disputar el torneig de Nadal de futbol sala de la nostra Facultat. En aquesta edició, que s’ha jugat pel mètode de lliga, hi han pres part tres equips d’alumnes dels graus d’ID i de CAV, juntament amb un equip format per professorat i PAS.

Com ja va essent tradicional, el resultat final ha donat com a guanyador l’equip de professorat i PAS, format per Joan Badia, Jordi Capella i Carlos Muñoz (membres del PAS), Ernest Abadal, Javier Sanz i Andreu Sulé (professorat), amb el suport de Hossam Khater i Ricardo Pozzobon. El torneig ha estat molt disputat, ja que l’equip guanyador ha empatat dos partits (1-1 i 2-2), però la contundent victòria (5-1) en el tercer partit li ha permès obtenir, per diferència de gols, la copa del torneig. Acabada la competició, els estudiants —que encara estaven en plena forma— han fet algun partidet més. Tots els encontres han estat arbitrats amb rigor i professionalitat pel col·legiat José Luis Ceballos, que ha seguit molt de prop totes les incidències del joc i no ha hagut d’amonestar cap jugador.