Trobada de centres de pràctiques

El passat dimarts, 12 de juny, va tenir lloc la trobada biennal de centres de pràctiques. Aquesta vegada, la sessió tenia com a objectiu informar els centres dels nous models de pràctiques externes i de la normativa que els regula a partir d'ara. Constança Espelt, coordinadora de pràctiques de la Facultat, va conduir l'acte i hi van intervenir els responsables de Pràcticum dels diversos ensenyaments: Miquel Centelles, del màster de Gestió de Continguts Digitals, Jesús Gascón, del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials, Mònica Baró, del màster de Biblioteques Escolars i Promoció de la Lectura, i la mateixa Constança Espelt, del grau d'Informació i Documentació. La vicedegana Mònica Baró va obrir la sessió en representació del degà i, com no podia ser d'altra manera, va agrair als centres la seva valuosa col·laboracíó en el procés de formació dels estudiants de la Facultat. Van assitir a la reunió els actuals tutors de Pràcticum i els representants d'una trentena de centres que, en acabar, van poder tenir un intercanvi d'impressions al voltant d'un modest pica-pica.