Campus

Últimes activitats de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació

El proper dimecres dia 23, es clou el cicle de sortides i xerrades que  s'organitzen en el marc de l'assignatura Introducció als sistemes d'informació i documentació amb l'objectiu d'acostar la realitat professional als estudiants.

Núria Palomar, en el torn del matí, i Patricia Russo, en el torn de tarda, parlaran de la seva trajectòria formativa i de la seva implicació en grups de treball i en organismes professionals. Núria Palomar és responsable de l'arxiu i del centre de documentació de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament,    vocal de Publicacions i Comunicacions del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya i alumna del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses i professora ass . Al seu torn, Patricia Russo és responsable de formació del COBDC, coordinadora del grup de treball de Programari Lliure del mateix COBDC i alumna del doctorat d'Informació i Documentació en la Societat del Coneixement. Les xerrades tindran lloc a l'aula 307 a les 12 i a les 17 h, i són obertes a tothom.