Últimes xerrades del semestre en el marc de les assignatures

S'apropa el final de les sessions presencials del semestre, i tenen lloc les darreres conferències en el marc de les assignatures del grau d'IiD.

El 29 de novembre, Gemma Renau, cap del Departament de Gestió de la Col·lecció de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, va fer una xerrada adreçada als alumnes de l'assignatura Desenvolupament de col·leccions.

Al seu torn, el dimarts dia 10 de desembre, Cristina Català, prospect research manager d'ESADE, va parlar als alumnes de l'assignatura optativa Explotació d’informació empresarial i intel·ligència competitiva d'un nou perfil del professional de la informació en una xerrada que portava per títol «La figura del Prospect research: el seu rol i valor en l’organització».

Els alumnes de Tècniques de comunicació van tenir l'ocasió d'assistir a una sessió teòrioco-pràctica sobre el debat argumental a càrrec de dos membres fundadors de l'Associació de Debat de la UB: Onofre Pouplana (diplomat en Biblioteconomia i Documentació i estudiant del màster de Gestió de Continguts Digitals) i Xavier Estrada (llicenciat en Econòmiques).