Un curtmetratge de dues alumnes de CAV al Mecal Pro 2016

El curtmetratge Abatido, dirigit per Montse Farrarons i Ariadna Monleón, alumnes del grau de Comunicació Audiovisual, ha estat seleccionat pel Mecal, el Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona. La pel·lícula es projectarà, a l’Institut Français, el 31 de març, a les 19 h, juntament amb les altres obres finalistes, per tal de rebre les votacions del públic i el veredicte d’un jurat professional en el marc del Concurs d’escoles de cine de curtmetratges de Barcelona

El concurs està adreçat als estudiants de cinema i audiovisuals de Barcelona i vol ser un espai de trobada entre diferents escoles, amb diferents estils. Enguany, compta amb la presència de Croàcia com a país convidat i hi assistiran alumnes de The Academy of Dramatic Art in Zagreb, que també projectaran els seus millors treballs. Els estudiants de Comunicació Audiovisual que vulguin assistir-hi i participar en les votacions poden acreditar-se de forma gratuïta emplenant aquest formulari d’inscripció.