Professorat

Un grup de professors de CAV participa en un projecte europeu d’innovació en salut

Diversos professors de la Facultat —Sergio Villanueva (coordinador del projecte), Lydia Sánchez, Anna Marquès, Jorge Franganillo, Carlos Aguilar, M. Ángeles García, Jep Cunill i Jaume Vilaseca— participen en el projecte europeu CRISH2 (Co-cReating Innovative Solutions for Health) finançat per EIT Health. Aquest projecte està liderat per l’Hospital Clínic de Barcelona i ISGlobal, i hi participen també la Universidad de Navarra, l’Imperial College London, l’Université Grenoble Alpes (UGA), l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS) i la Fundació La Caixa.

L’objectiu del projecte és desenvolupar un curs d’innovació en salut per a pacients, investigadors i professionals de la salut, i la tasca específica del grup de la Universitat de Barcelona és la creació d’un miniMOOC explicatiu dels conceptes sobre els quals es construeix el curs presencial que s’està preparant a Barcelona, Londres i Grenoble. Aquests vídeos estaran disponibles a la web del projecte i dels socis per tal de difondre els conceptes bàsics, els cursos i el projecte en general.

Aquest mes d’abril, Anna Marquès, Jep Cunill i Sergio Villanueva, acompanyats de l’alumne Aaron Quim Castellví, han viatjat a Londres per gravar el segon curs CRISH i per fer diverses entrevistes per a la sèrie de clips del miniMOOC.