Un grup d’estudiants visita l’arxiu de la UPC i la Cartoteca de l’Institut Cartogràfic i Geològic

El passat dimecres, 24 de febrer, els estudiants de l’assignatura Avaluació i Qualitat del grup del matí, van visitar l’Oficina de Documentació i Arxius del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la Universitat Politècnica de Catalunya. A més de la presentació de la unitat i de les explicacions generals sobre el seu funcionament, van poder veure les instal·lacions de l’Arxiu General i l’Arxiu Vèrtex.

Al seu torn, els estudiants del grup semipresencial de l’assignatura van visitar la Cartoteca de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya. A banda d’una presentació històrica de la institució i el servei, els alumnes van poder conèixer de primera mà la diversitat de materials cartogràfics que conformen els fons, van comprovar la complexitat de la catalogació de documents com ara mapes i atles, i van prendre consciència de les dificultats del seu emmagatzematge.