Una beca Màster+UB a la Facultat

La Universitat de Barcelona posa en marxa el programa Màster+UB, una nova modalitat d’ajuts per a estudiants de màster amb l’objectiu de captar talent i incentivar vocacions científiques. Es tracta de 57 beques en total, de les quals, la nostra Facultat n’oferirà una.

El format de les beques és nou a Catalunya. La podran sol·licitar estudiants amb un bon expedient de grau; en el nostre cas (àrea de Ciències socials), es demana una nota mitjana d’expedient mínima de 7,7. Els becaris hauran de col·laborar en la recerca d’un grup investigador de la UB i desenvolupar, dins del grup, un projecte d’investigació que esdevindrà el seu treball final de màster. D’aquesta manera, l’ajut econòmic va acompanyat per l’incentiu d’accedir a un entorn de recerca.

El termini per presentar sol·licituds va del 9 d’abril al 3 de maig del 2019, i les beques començaran, majoritàriament, l’1 d’octubre d’enguany. En el nostre cas, la beca Màster+UB va vinculada a un dels màsters universitaris de la Facultat. El responsable de la beca a la Facultat és el professor Ernest Abadal.