Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

V Viquimarató d’Informació i Comunicació (9 de maig de 2019)

maig 9, 2019 @ 15:00 - 16:00

Per cinquè any consecutiu, torna la Viquimarató a la nostra Facultat, el 9 de maig de 16 h a 20 h a l’aula 303 (3r pis), organitzada per la Biblioteca i amb la col·laboració de la Comissió de Dinamització Lingüística.

La sessió és oberta per a tothom i coincidirà amb l’assignatura de “Cerca d’informació a Internet” de la Universitat de l’Experiència. Comptarem amb l’assessorament de Manuel Campos, bibliotecari i membre d’Amical Wikimedia, que ens introduirà en el funcionament de la Viquipèdia. Aquest cop volem centrar la sessió en el procés d’edició i manteniment dels articles: fonts fiables, referències, conflicte d’interessos, problemes de verificabilitat i admissibilitat…

Tot i que proposem treballar des de l’aula 303, on disposarem d’ordinadors i de la xerrada inicial d’un expert, també podeu baixar i participar des dels ordinadors de la biblioteca i també podreu sortir i gaudir del jardí durant tota la tarda.

L’assistència és gratuïta però cal confirmar-la: bid@ub.edu. Us animem a participar-hi… Necessitem la col·laboració de tots!

Mostra els detalls

Data: