Viatge de Rosa Seguí a El Salvador

Durant les properes dues setmanes, la professora Rosa Seguí hi desenvoluparà diverses activitats relacionades amb el projecte de cooperació PCI-AECID per al desenvolupament del Consorcio de Bibliotecas Universitarias de El Salvador (CBUES). La Rosa dedicarà bona part del seu temps a reforçar el lligam del CBUES amb les biblioteques públiques, raó per la qual mantindrà reunions amb les autoritats bibliotecàries del pais i es desplaçarà a tres ciutats —Santa Ana, Cojutepeque i Chalatenango— per fer el diagnòstic i el seguiment de la instal·lació d'un servei wifi i dels ordinadors finançats per aquest projecte que coordina la Facultat. Amb aquests equipaments, es pretén ampliar les possibilitats d'accés als recursos digitals de la població en general i dels universitaris en particular. Acompanya la Rosa en aquest viatge, Assumpta Pujol, cap de la Biblioteca de Medicina de la UB, que desenvoluparà un programa de formació per als bibliotecaris del CBUES en l'àmbit de la selecció i la presentació de recursos d'informació digitals als webs de les biblioteques.