Visita de la directora dels Information Studies de la McGill University

France Bouthillier, directora de la School of Information Studies de la McGill University (Mont-real), ha fet una visita a la nostra Facultat per tal d'intercanviar experiències sobre la docència i la recerca en el camp de la biblioteconomia i la documentació.

La School of Information Studies és un centre que ofereix programes d'estudis en Biblioteconomia des de 1897 i és, per tant, una de les escoles més antigues de Nord-Amèrica i del món. En l'actualitat, imparteix estudis de màster i de doctorat a uns 200 estudiants, la gran majoria dels quals procedeix de l'estranger. Disposa d'una plantilla de 13 professors amb una orientació de recerca.

La McGill University és una de les més importants del Canadà i la dissetena del món segons QS World University Rankings.