Visita de professors japonesos

Visita de la delegació japonesa de la Rikkyo UniversityAvui dijous, dia 1, hem rebut la visita dels professors Haruki Nagata i Yuriko Nakamura, de la Rikkyo University de Tokio, que volien conèixer en directe els estudis de capacitació dels bibliotecaris escolars a Espanya i les polítiques de promoció de la lectura que s’estan duent a terme en l'actualitat. Han estat rebuts pel degà, Ernest Abadal, i per Mònica Baró, coordinadora del màster de Biblioteques escolars i promoció de la lectura, que els han donat la benvinguda a la Facultat.

A continuació, han mantingut una reunió amb Pedro Rueda, director de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura, i han fet una visita a la biblioteca Artur Martorell, de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona, on s'han entrevistat amb Roser Colomer, que els ha presentat el programa municipal  de biblioteques escolars. A la tarda, s'han reunit amb Marta Roig, coordinadora del programa Nascuts per llegir i amb Àlex Cosials, responsable del programa Lecxit (Lectura per a l'èxit) de la Fundació Jaume Bofill. Han tancat la jornada, amb una visita a la Biblioteca Joan Miró, on se'ls han presentat les accions de promoció lectora per a infants i adults que s'hi organitzen.