Campus

Visita d’estudiants de Comunicació de la Universidad Pontificia Bolivariana (Colòmbia)

Ahir, dilluns 10 d’octubre, ens va visitar María Cecilia Pérez Berrocal, docent del programa de Comunicación Social-Periodismo de la Universidad Pontificia Bolivariana – Seccional Montería (Colòmbia), acompanyada de tres estudiants que estan fent una visita acadèmica a diverses facultats i empreses de l’àmbit de la comunicació. Es van entrevistar amb el degà, Ernest Abadal, amb el responsable de Relacions Internacionals de la Facultat, Ángel Borrego, i amb el cap d’estudis de CAV, Jorge Franganillo. També van assistir a una classe de l’assignatura Documental del grau de CAV, que imparteix el professor Ricardo Íscar.