Xerrada de Guifré Miquel, bibliotecari de Institut Català Internacional per la Pau

El passat dimecres, 26 d’abril, Guifré Miquel, responsable de la Biblioteca de l’Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) i exalumne de la Facultat, va fer una xerrada adreçada als estudiants de l’assignatura Avaluació i qualitat del grau d’Informació i Documentació. La xerrada portava per títol: «Creació i gestió d’una petita biblioteca especialitzada: el cas de la Biblioteca de l’Institut Català Internacional per la Pau». Guifré Miquel va explicar els pros i els contres de treballar en una biblioteca unipersonal que obliga el bibliotecari a participar activament en tots els processos i activitats vinculats tant a la gestió com al dia a dia. També va aprofitar per presentar alguns dels projectes en els quals la Biblioteca de l’ICIP participa, entre d’altres, la recuperació de la memòria dels activistes que treballaven en la clandestinitat durant els anys seixanta (encara no és accessible), o les Càpsules de la Pau.