Taula rodona «El futur de la lectura en l’entorn digital»

Demà, 29 d’abril de 2015, a les 18.30 se celebrarà a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació (Melcior de Palau, 140 - Barcelona) una taula rodona anomenada «El futur de la lectura en l’entorn digital» en la qual participaran:

Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya
Daniel Fernández, president de la Federación de Gremios de Editores de España
Jeroni Boixareu, gerent de la Llibreria Hispano Americana i de l'editorial Marcombo
Moderador: Lluís Agustí, director de l’Escola de Llibreria

Biblioteques, editors i llibreters debatran diferents aspectes d’aquesta qüestió que no ens deixa indiferents, quin serà aquest futur? ple d’interrogants?, amb núvols?, amb clarianes? Esperem que els experts ens facin una mica de llum.

En aquest mateix acte tindrà lloc la presentació de l'Anuari de l'Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura a càrrec de Cristóbal Urbano, director de l'Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura.

L'acte tindrà lloc a l'aula Jordi Rubió i Balaguer de la Facultat (espai 210) i és obert a tothom. Esteu convidats a participar físicament i també virtualment a les xarxes socials! @FBiD_UBi @EdL_UB amb el hashtag #lecturadigital

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

• Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

• No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.